Glæden i børnenes øjne hver gang de har hjulpet matematikken ud af vanskelighederne betyder alt. Den oplevelse vil jeg gerne give andre lærere.
Da jeg for første gang præsenterede det første spil for mine elever, så jeg en glæde i deres øjne, som jeg på daværende tidspunkt aldrig havde set før. Pludselig skulle de til at spille og lege i matematiktimerne. Fra barnet bliver født, til barnet går ud af børnehaven, gør vi alt for at lære det at lege og indgå i lege. Jeg mener derfor, at det er virkelig vigtigt, at vi fortsætter med at skabe læring via en legende tilgang.
Lysten til at lære mere og deres succesoplevelser gjorde, at jeg med det samme vidste, at jeg til næste matematiktime igen måtte have noget nyt materiale med.
Den glæde og den motivation jeg nu havde fået skabt i mine elever gjorde, at jeg blev ved med at lave nye redskaber og materialer.
Jeg oplevede enorme forandringer. Jeg mødte elever på gangen der sagde: ”JAAAA, vi skal have matematik i dag” – ”Jeg elsker matematik” – ”Mit yndlingsfag er matematik”.
På mine workshops tager vi udgangspunkt i jeres hverdag. Der er fokus på debat, spørgsmål og vidensdeling i plenum om konkrete oplevelser fra hverdagen. Målet er at I selv aktivt kan udarbejde redskaber/materialer, så I i fremtiden kan hjælpe jeres elever med at løse de vanskeligheder matematikken måtte have.
Jeg tilbyder workshop indenfor alle prisklasser, så hvad enten der er tale om personalemøder, store arrangementer og konferencer eller en lille gruppe, har du mulighed for at finde lige nøjagtig det der passer til dig og dine kollegaer.
Jeg skræddersyer altid mine workshop, så de opfylder jeres ønsker og behov.
Send en uforpligtende forespørgsel, og få et tilbud: info@matematikivanskeligheder.dk